Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, January 24, 2011

xjd cikgu tadika.


sebenarnya malam td aku nk update... tp tgu punya tgu xkuar2 jugak 'new post' DUNIAKU. last2 terkubur sudah niat nk update sebelum nyenyak tdur...hihi..


oke. aku mungkin xjadi cikgu tadika. smlm rupa-rupanya isi borg je.penat tgu lame. ingtkan interbiu skali.huhu.. xpela. aku pun rsa cm x bape layak je.. sbb tu tadika islamik..besar. mcm2 ada. ajar ngaji la apelah.. kalau setakat untuk diri sendiri, alhamdulillah aku lepas la.. tp nk ajar anak2 murid scr formal cmtu aku mcm xbape yakin sgt la. mybe sbb xbiasa kot.adui  teruknye rasa semalam.huhuu.. kalau nk ajar gitu2, bleh la kot. tp nk ajar scr formal ni rasa cm xckup ilmu je.. 


balik umah, terus rasa d0wn semacam.. mulalah bisikan2 negatif mengusik2..hai...bila fikir2, susah jugak jadi dewasa ni. hahaha.. n kadg2 rasa cm nk ckp ' kalaulah masa bleh diulang...' walaupun tau xbleh punya..


sabar tina, bumi Allah ni luas...


ok dah! (sambil tersengih) akhirnya berjaya juga upload best buddies yg syafi order. ade dlm blogshop list. n bleh jugak klik sini 


dpt order baru dr benz aliff n lin. n i'm working on it..harap2 ade lg rezeki yg mendatang... korg xnk order ke?rm10 dpt 2 frames size 3R, free postage sampai 31 jan 2011.lg seminggu je lagi. jgn lepaskan peluang. bleh letak nama korg kalau nk. atau  nama mak abah korg sempena annyversary dorg ke.. nama korg dan pakwe korg ke... 


tulisan tu tebal. guna foam paper.. 2 lapis lagi. atas color paper biasa, n background(as i mention) guna foam color paper. pilihan color korg bleh cek kt custom made and contoh
 best matching, bleh la tgk contoh2 yang ada.


mm... walaupun kdg2 aku terfikir gak.mungkin ade org ckp, ape class kan?biar beli kedai. kisah plak aku.. cukuplah aku ckp, aku hargai semua hasil yg aku pernah buat slma  ni. means selama ni.. semua yang aku pernah buat...hihi


xksah lah ape org kata kan..baek aku memajukan diri aku dgn oder dr org2 yg support bisnes aku ni!hihi..org2 yg menghargai keCOMELan..hiihi..


ckuplah sampai di sini saja buat masa ni...


have fun kawan2... sem0ga sentiasa diberkati olehnya.

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...