Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, August 2, 2011

jogging #11


Jogging day 11

Eh, itu macam mamat hisap rokok tu je! Aku terus bersembunyi di sebalik pokok di taman permainan itu.

Siapa pulak yang hantar dia balik?? Mana kereta coklat dia tu?

Tiba-tiba aku ternampak ada seorang perempuan keluar dari Honda jazz berwarna merah itu.

Dalam tak sedar, rupa-rupanya, aku terasa sesuatu. Kecewakah aku?

Aku duduk di kerusi panjang. Mulalah terasa nak layan blues... ini malas ni.huh!

MP4 ni pun! Masa-masa ni juga, dia play lagu jiwang.argh... stress!

“assalamualaikum!”

Aku mendongak ke arah suara yang kedengaran perlahan ditelingaku.

“Aduh!” dia mengaduh. Apa tidaknya. Aku tiba-tiba terus terpacak berdiri sehingga kepalaku terhantuk di dagunya.

“sakit ke?” aku menyoal sambil mengusap-usap kepalaku.

“sikit... boleh duduk sini?” dia menyoal.

“duduklah. Saya dah nak balik,” balasku pula. Tidak mahu berlamaan disitu dengannya.

“nantilah...”

“err.. mak saya panggil balik,” balasku lalu meninggalkan dirinya.


bersambung...

3 bunga-bunga cOmeL:

cerimanis said... [reply to comment]

heeeeeeee xsabo nak tunggu next episode!!!huhuhu :)

princess ain ♥ said... [reply to comment]

aiyakkk! awat pendek sgt ni... xsbar2! next episod plssss!!! =D

ATIE said... [reply to comment]

akn dtg..hee

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...