Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, August 8, 2011

jogging #13


Jogging day 13

“Jogging lagi hari ni?” mama menyoalku semasa aku melintas dibelakangnya yang sedang menyiram pokok bunga.

“Yelah, mama juga yang suruh adik kahwin kan?” soalku lalu segera memulakan langkah sebelum mama memulakan pula ceramahnya di pagi yang indah ini.

Dari ekor mataku, aku lihat mama termangu-mangu.



bersambung....

7 bunga-bunga cOmeL:

princess ain ♥ said... [reply to comment]

ehehe, jge2 kak tina. tau2 mama follow jogging kat blkg! hik2! >_<

cerimanis said... [reply to comment]

best2!!!kakt tina buat la label tuk jogging sahaja!!senang tekan terus!!!in case terlepas episode!!heeeeee

-peminat fanatik jogging-

~atieput3~ said... [reply to comment]

ain:menarik tuh...hmmm....haha

cerimanis: orait..akn dilabelkan..hee

~atieput3~ said... [reply to comment]

actually kalau korg perasan (sempat perasan) kte dah terpost yg 15 dulu.lepas tu terus delete n jadualkan ikut sequence.so kalau ade yg mencari, dah tak jumpa... hehe

cerimanis said... [reply to comment]

ade2..emy jumpe!!mule2 tgok bkan last week bru 11 ke...tbe2 dh 15...igt ke emy y dh terlepas!!heeeee

POSH76 said... [reply to comment]

blogwalking

~atieput3~ said... [reply to comment]

emy:hahaha.. seb baek xsempat baca..

posh76: come again.. ;p

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...