Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, January 11, 2011

soh seh di pagi buta~


assalamulaikum...


rasa mcm lame x cite kan pasal dri aku kt sini.. interesting ke? hahaha...


mm...skrg disebabkan masa yang berlebih-lebihan, sampai dah wujud satu hobi baru.hihih... dan kebetulan smkin menjadi-jadi pula hobi lame aku yg dah lama aku tinggalkan iaitu bce novel!


sbelum ni kalau nk bce pun, mesti cari masa yang betul2 sesuai. sbb aku kalau dah pegang, kena plak dgn taste, hai....makan pun xingt dah!bila perut dah menyanyi lagu rock barulah benti bca n g makan...tidur pun, selagi mata xberat macam kena gantung ng batu, slagi tu berjegil baca.hahaha


hah!sebut pasal x tidur ni, teringat pulak mak aku sound!haha


"ingtkan sapa la dok soh seh soh seh pagi-pagi buta."


mak aku cakap dia terkejut sbb dgn org dok soh seh soh seh pg2 cmtu. aku mmg tak td0 lg time tu. bca n0vel punya pasal. tp nvel tu memang best ah. mmg feel abes la aku!hahaha.. tp aku rasa yg s0h seh s0h seh tu, aku selsema kot.. dah tgh2 mlm cmtu, mane aku tahan.mula s0h seh s0h seh , seh hinguih! adoi...sian mak..hihi..ampun mak!


stok novel, aku memang tak payah risau. berlambak2 lagi nvel yg belum aku habes khatam. kak aku asyik d0k bawak balik ja nvel baru.pengsan la aku cni!huhu..


0klah...smpai sni dlu tuk hari ni...


have a nice day...


mmuahx!


lots of loves,
atieput3 a.k.a terataibungaindah


p/s: jika incik benz aliff membaca ini- weh!bile u nak bg i pnjam koleksi hlovate tu?huuu~

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...