Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, January 13, 2011

reUnite kanak-kanak itik merah






kanak2 itik merah kini kembali!hihi


aku buat ni atas permintaan encik khairi safwan. ada satu mlm, borak2 ng die kt ym. pastu bercite pasal masa time reduksi dulu.masa kit0rg first year. terkekek aku s0rg2 dlm bilik. drpada dah landing nk tidur aku duduk. lawak plak bile ingt kisah lame.


so sbelum ape2, aku nk mintak maap dlu kalau ade menyentuh sensiviti 0rg2 yg ade dlm kisah ni.hihi...tapi jgn risau aku dah buat tapisan da.haha


cne dpt name itik merah?


entahlah.bos a.k.a encik ezariq yg punya idea. msa tu die 2nd year. itik merah-red duck. something yg merujuk kpd redaksi la gak. stylo r sket kan red duck.haha


keje kit0rg msa cuti pjg antara sesi. kit0rg berkampung lama la jugak. 2 ke 3 mingu aku xingt da.


keje bukanla byk sgt pun. enjoy je lebih.hihi...


yg aku paling ingt, pg2 aku ke shau ke bagun g red nk wt keje tukar rutin bgun pg red kejut budak2 laki. tiap2 mlm d0rg bergelimpangan td0 kt blik tu je. bile d0rg g balik blik, keje kit0rg plak ngemas bilik red tu. jadi rutin!hari2 0ke. giler d0ta bet0l budak2 ni.


haha..pdan muka k0rg kan kant0i dgn master td0 kt situ...


tiap2 malam penat wt keje, g lepak maple. masa tu maple best lg. walaupun ade isu kebersihan..


oh.lupa plak. gee pun ade.gee ng nuri photographer. tp nuri sll ade kt fak wat keje archi die..


aku rep0rter.


yg lawaknya, masa aku ng sau pg interbiu encik DM-yg masa tu baru je keje kt 2nd-terlupa nak 0nn mp4!menyebabkan mende yg sepatutnya aku rec0rd xrekod!sumenya sebab gelabah punya pasal.masa tu dm bujang lg. sume d0k ckp die ensem la ape la..tah pape betol! seb bek sau ade salin sket2. nk interbiu lg, mintak maaflah.malas den.haha


then celeb buffday nuri, safwan n ezrq. 3 sekali...beli kek sebijik..pastu bedalla. ape lg.eheh..


pg tgk wyg ramai2.cte ape tah..


makn megi share dlm kole yg didakwa safwan punye!


sume same2..td0 n mandi je asing2..


haha...bestnye masa tu..i miss those time!


punyalah lame aku nk upl0ad gmbar ni.ni je satu-satunya gmbar ramai2 yg aku ade.
masa celeb buffday ezrq-sfwan-nuri
gee:baeknye k0! =p
p/s: safwan, bile aku tulis ni, xmenarik sgt pun mcm yg kte sembang malam tu.ceh..byk sgt kot potong!hahahahaha

3 bunga-bunga cOmeL:

RON said... [reply to comment]

Nape aku tak terbabit dlm ni? huahuaha..

aZwaN mUsLiM said... [reply to comment]

@RON

lol, ko dilupakan, hehe

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

@ron: ampun.hahaha.. terlupa nk mention.. lgpun ko mcm xsll ng kit0rg je.. hihi (yeke?)

@azwan: jgn jd batu api hokey!haha

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...