Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, September 10, 2011

jogging #25


Jogging day 33

“hah nak apa pagi-pagi datang sini?”

Aku menyergahnya yang sedang termenung sambil menyandar di keretanya di depan rumahku.

“saya tak puas hati!”

Pulak? Kenapa? Kes semalam?

Aku memandangnya atas, bawah. Kameja t, sluar slack putih,  kasut kulit. Hitam. Dia ni baru balik kerja ke apa?

“ye, saya baru sampai rumah dan terus datang.”

Aik, boleh baca apa yang aku fikir?

“apa yang mengganggu fikiran awak ni?’”

“kenapa awak tak puas hati sangat dengan saya?”

“bila pula saya tak puas hati dengan awak?”

“yang awak selalu perli-perli saya tu kenapa?”

“yang awak ni nak marah-marah kenapa?”

Dia senyap.

“awak pergilah balik dulu. Kesian saya tengok muka penat awak tu. nanti kita borak lagi pasal ni,” balasku.

Tak mungkin aku berterus terang sekarang. Biarlah dia tenangkan jiwanya terlebih dahulu. Sama-sama naik angin, apa hasilnya? Habuk pun tarak.

Setelah puas melawan pandang denganku, barulah dia akhirnya masuk ke dalam keretanya dan pergi.

bersambung..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...