Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, July 22, 2011

jogging #3


Jogging _day3


Weekend.

Barulah ada orang lain sama-sama jogging. Hari ni rajin sikit. Aku jogging sampai ke stadium.

 Jalan-jalan cari makan.eh salah. Jalan-jalan cuci mata.

Ada auntie-auntie tengah beryoga.

Baik punya ushar, tiba-tiba ada seorang mamat ni lambai tangan. Siap senyum lagi. Aik, aku rsa macam aku tak kenal. Sebagai langkah berjaga-jaga, aku pandang belakang.  Mana tau, kot-kot dia lambai kt orang belakang aku.

Sah. Mmg aku je yang ada kt situ.

Mamat tu berlari ke  arah aku..

Aku pun, ape lagi. Berlari tinggalkan dia... entah-entah perogol bersiri ke, perompak ke, peragut ke....

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...