Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, January 31, 2011

cOMeL LoTe!


(kindly scroll down for the new entry)


assalamualaikum...

akhirnya berjaya jugak plan kecik aku ni. semuanya disebabkan oleh kebosanan yang melanda aku sejak2 abes belajar kt um ni.. yelah, dulu biasa hidup dlm tekanan, bile xde tekanan ni, aku jadi tertekan plak..hihi

masa nilah mula mencari bakat  potensi diri kt mana n cuba diketengahkan.cewah!haha..

orang ckp dimana ada kemahuan di situ ada jalan. so, inilah kemahuan aku n inilah jalan yang ada.hihi  cuma nk tgu korg support je.

ok. xyah cite panjang, introducing you... (drumroll) 
(seperti yang tlh korg tgk banner kat bawah header blog ni)

apa yang best sgt ni?
ahah!
tgk gmbar la beb..


so sempena pembukaan blog ni,

aku buat promotion sket.



jom beli!

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...