Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, January 7, 2011

hye!!


assalamualaikum..


hehe..skrg ni aku tersangat free untuk buat semua yg aku suka.hihi..kamp0ng girl, nuriz aufa, cite baru dll cuma nk 0nline je ade prob sket. sama ada xdpt 0nline langsung or 0nline dgn kelajuan internet yg xbpe nk bgus sgt.. tp kire bgusla jugak, bleh bukak cik atieput3 n update sket2... cuma nk upl0ad gmbar je berjanggut sket.huhu


actually aku sedang mengusahaakan satu pr0jek kecik aku ni.bile sume dah siap nt, aku akan publish kt internet.harap2 la korg support. eh, bukan berbentuk penulisan la tapi. emm..something yg cute n comel. sesuai untuk simpanan sendri or as a gift..


dok kelebet mende tu jugaklah buat aku happy. tmbah2 bile dah siap. rasa cm nk tidur pun nk tgk mende tu jugak.hahaha


oke2.. den mau gerak lu. nk p jln2 makan angin smpai kembung perut..


mmuahx2!

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...