Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, January 25, 2011

atia dan khuzairi buat aku cari makan di tgh malam.


hmmm..panjangnya tajuk! hahahaha


dr ptg td aku terperap dlm bilik sbb habiskan masa bce nvel. sampai 2 kali org mai jenguk aku kat bilik.


mula2 mak aku, "ingatkan buat apa?" pastu tutp pintu.
xlama pastu kakak aku pulak, "aku ingt hg dah pengsan kat dlam ni!"


haha... nk wt cne. susah nk benti.kelakar dan berdebar2! mengalahkan heroin dlm cite novel tu plak.hahah! bila dah habes bace barulah perut rasa lapar.padan muka!


jgn xtau, aku kalau bce novel, mmg feel habis.smpai bleh tergelak2, menangis apatah lagi. aku pernah ngis sampai bengkak mata sbb bce 1 novel ni wlau itu adalah kali kedua aku bce.


kdg2 bukannya aku xterfikir, aku ni betul2 sensitif ke atau penulis tu menulis ng baik...mm..mungkin aku pernah merasai perasaan yg sama shingga membuatkan cerita tu betul2 dekat di hati aku.cewah!haha.. biarlah... bukannya salah pun. amek pengajaran atas ape yg aku bace..


so, sape kaki novel mcm aku, aku galakkan bce 'akhir sebuah cinta' karya siti nur dhuha terbitan buku prima. tp ni xdela sedih sampai buat aku ngis2, cuma kdg2 tu terasalah jugak debaran dlam hati..hihih..


dr gaya buku ni mcm dah lame je akak aku beli, tp apasal eh aku tak terpegang n bace?haha


 pengajaran:jgn sesuka hati nk menghina org.. setiap org ada kelebihan dan kekurangannya tersendiri. aaa...lg 1, air dicincang, xkan putus.


slmt membace!

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...