Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, July 31, 2011

jogging #10


Jogging day 10

Dah 3 hari tak jogging. outstation. Terasa semacam je badan ni bila tak bersukan. Ewah... jogging tu kira bersukan ke??

Ok, bersenam...mungkin itu lebih tepat.

Mana mamat yang selalu aku nampak tu? tak ada ke dia hari ni? mata melilau, mencari ke sekeliling taman permainan.

bagus juga tak ada. Tak adalah tercemar udara aku pagi-pagi ni.

 “hah, cari saya ke?”

Aku mengurut dada. Terkejut dengan sergahannya.

“dah tak reti bagi salam!” aku memarahinya. Dia hanya tersengih.

“saya tanya, cari saya ke?”

“mana ada,” aku mencebikkan bibir.

“hari ni saya breakfast nasi lemak,” dia tiba-tiba memberitahuku.

So what??? Soalku dalam hati sambil mengerutkan dahi. Tidak memahami apa yang dia cuba sampaikan.

Dia mengangkat 2 jarinya lalu membuat gaya seperti sedang menghisap rokok.

Aku ketawa.

“baguslah. Mana tahu sedap sangat makan pengawet mayat tu,” kataku lalu meninggalkan dia.

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...