Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, July 28, 2011

jogging #7


Jogging_day 7.

Kawan aku cakap, apalah malang mamat hensem tu nak berkenalan dengan aku. Aku cakap pada kawan aku, bila masa aku cakap mamat tu nak berkenalan dengan aku. Kawan aku cakap, “abes yang kau cakap hari-hari dia kacau kau!”

Memanglah aku cakap hari-hari dia kacau aku. Tapi aku tak cakap dia nak berkenalan dengan aku.. karang aku cakap tamil karang, pening pula kau nak faham.

Sangka aku, dia tiada hari ni.

Tapi bila  aje aku dah hampir-hampir sampai ke pintu pagar, dia tiba-tiba muncul.

Stalker ke apa mamat ni???

“awak duduk sini?”dia menyoal.

“taklah, sy duduk hujung sana.”

Apalah punya bernas soalan tu. dah nampak aku dah nak masuk dalam kawasan rumah dah pun.

“pandai buat lawak,” dia ketawa.

“tak jogging hari ni?”

Dia menggeleng.

“nak pergi kerja ke?” aku menyoal apabila melihat dia kemas semacam je.

Dia mengangguk.

Angguk-angguk, geleng-geleng.hish!

“saya masuk dulu.”

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...