Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, January 30, 2011

laki2 siam (foto saje)



hihi..

 sebagai menunaikan janji pd asma'.

so mari layan foto ni! (tak ikut susunan)

ni berjumpa ng ceo la ni.meeting all LO
junior band. dorg ni mmg dpt special layanan la. umur pon kalau kt masia, baru masuk tadika

with jaja. my partner.@ regency hotel

cntik kan! kagum betol aku dgn akal yg allah ciptakan pada manusia



hari pertama, hari yg aku balik. taklimat dr aku-lupa-nama die. sort of band manager la.



yg pompuan ni la aku dik smbg smentara tgu bas yg adtg 2 jam  splas masa yg dijanjikan. nama die shima,shami.xingt jugak.hihi 

haa!mamat yg aku ckp ensem tu ade kt dlm ni la. ni pon aku curi2 je snap. (tp ,asa aku tenung gmabr2 yg aku kena amek masa dorg smpai dlu untuk nametag, die xdela ensem mane. mungkin character die kot)

oke, da start bising dah. hihih...blom cmpur bunyi drum 3 4 ketul kt tgh pdg l.
aku xtau apasal budak2 ni suke sgt kt aku.hihih.. tula yg buat aku syg nk balik hari tu

ni leader yg men2 bendera-baling2 segala bagai tu. aku cm perasan die nk ckp ng aku. tya nama aku. aku tya la balik nama die. tp skrg aku pon da lupa nama die.haha.. die la yg menjerit sbb geram nk ckp tp aku xpaham.aku manala paham die ckp thai. bukan menjerit sbb aku xpaham-gaya die tu cm menjerit sbb tension cri perjkataan bi xjumpa2.haha(pndai2 je aku)


tolak payment yg msih jugak xdpt, mmg kenangan ni bestla. x fussy sgt. n easy going. dah tu ade pape msalah cm lambat bas ke ape ke, dorg paham. xpayah nk explen byk2 sbb dorg tau bukan slah kitorg LO. aku xtaula ape cte jaja lepas tu. hihi

tu jela kot pasal klwmbc hari tu. mmg aku xnk join da Kl punya pasni.huh.


sekian.. =)

3 bunga-bunga cOmeL:

Nurul Asma' said... [reply to comment]

i lyke! haha..
tq kak tina.. tgh gmbr pn da nmpk srnk! btw, yg team leader tu boleh thn jgk..huu~~

ATIE said... [reply to comment]

hihi.. tgk dlm gmbar die nmpak hensem. tp kan, he always with his compact powder.huhu

haaa.. salah satu mende yg kte bualkan dengan shima-shami tu, was lady boy.haha! kte ckp la kt die, kat kawasan ni mmg byk.(lorong haji talib plak) pastu siap termasuk lg cite thai tajuk iron ladies.haha..

seronok smbang ng die.hihi

ATIE said... [reply to comment]

eh.haji taib ke talib..errr..

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...