Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, January 1, 2011

tahun baru!


assalamualaikum...
(first post untuk tahun 2011)
selamat tahun baru!!!


azam aku tahun ni?
nk ade pendapatan sndiri.
nk baiki dri..
hahaa...

azam korg?
MyEm0.Com


memetik kata-kata kawan aku dlm fb die...

 If we dont go after what you want, we'll never have it.if we dont ask,the answer is always no. if we dont step forward, we're always in the same place
so try to make changes, even a little ..

apa-apa pun,
aku doakan semua impian aku tercapai..
aku doakan semua impian korang tercapai...
aku doakan semoga kita orang-orang islam ditabahkan hati dgn segala ujian, dikuatkan iman dalam mengharungi dunia yg penuh dgn cabaran ni dan  dimatikan dalam iman......
aku doakan semua yang terbaik untuk kita semua...


"sahaja aku bersaksi bahawa tiada tuhan yang disembah melainkan Allah, dan Nabi Muhammad s.a.w itu pesuruh Allah.


amin...


credit: shamin

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...