Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, July 30, 2011

jogging #9


Jogging day 9

Rasa macam dah tak cukup tanah dah sembunyi muka. Tapi nak buat macam mana. Misi mesti diteruskan. Mana boleh separuh jalan.

Harap-harap hari ni tak jumpa mamat tu lagi.

Dah penat round-round kat kat sekitar kawasan perumahan, aku duduk berehat di bangku panjang di taman permainan.

“hai...”

Huh! Muncul lagi dia ni. mana nak letak muka ni. tak kerja ke? aku lainlah, kerja malam.

Yang bab menyapa tu aku boleh tahan. Tapi yang bab lagi satu ni-asap berkepul-kepul. bila nak berubah ni....

“sedap breakfast dengan formaldehyde pagi-pagi ni? kat makmal bio sekolah ada banyak. Nak awet mayat pon boleh.”

Aku terus berlalu. Dari ekor mataku, aku lihat dia memandang benda yang berada di celah dua jarinya lalu di buang ke tanah dan dipijak2...

Dalam hatiku: baguslah. Pijak-pijaklah selalu.


0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...