Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, July 26, 2011

jogging #5


Jogging_day 5

Peduli apa aku dengan mamat semalam. Dia datang dekat, aku bagilah flying kick sedas. lagipun, hari ni hari minggu. Mesti dia pergi kerja.

Nampaknya, sangkaan aku meleset.

Nak buat-buat tak nampak pun memang aku dah nampak..
Okey, boleh bukak gear sekarang.. pecut...

“laju hari ni?”

Hah?dapat pula dia ni kejar??? Ini bukan jogging dah ni. ni dah masuk katogeri pecut. adeh. macam nak terkeluar jantung aku dibuatnya.

“aah. Tadi ada anjing kejar.”

“lah, anjing kejar kenapa lari?”

“sebab dia kejar lah.”

“dah awak lari, dia kejar la.”

Dia ketawa. Banyaklah kau punya gelak. Aku ni semput pun tak hilang lagi...

“saya balik dulu. Nanti nak kena cari air tanah buat samak pula.”


bersambung..

6 bunga-bunga cOmeL:

cerimanis said... [reply to comment]

kak tina, nie btol ke...or novel y kak tina??heeeeeeeeee

~atieput3~ said... [reply to comment]

ni bukan betol.hahahha

-m3- said... [reply to comment]

die keje hr minggu?

cerimanis said... [reply to comment]

menarik la kak tina~~boleh buat novel pendek..pastu buku kan!!

~atieput3~ said... [reply to comment]

hehe..sbb tak larat buat panjang2..ntkan sambungannya oke.

~atieput3~ said... [reply to comment]

haa... tgu la baca nt die keje ape.

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...