Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, July 25, 2011

jogging #4


Jogging­_day 4

Dek kerana terkejut ‘dilambai’ mamat semalam, aku amek keputusan tak nak jogging kt stadium dah.

Tapi bila fikir-fikir balik, ruginya!Mamat tu dah la hensem, tough.haish!

“hai!” hampir saja aku nak berdebuk jatuh sbb terkejut disapa tiba-tiba.
“sorry... saya tak sengaja...”katanya lalu dihulurkan salam perkenalan.
“maafla. Kita tak boleh salam.”

Dia tersengih, menampakkan barisan gigi yang putih. Bibir dia pun merah je.muka berseri. Ini mesti tak hisap rokok ni. confident, aku meneka.

Dia duduk di sebelah aku, berkongsi sebuah kerusi panjang.

“if you don’t mind....” tiba-tiba dia mengeluarkan sesuatu dari dalam kocek seluarnya. Dan begitu jelas sekali di pandangan mata aku..

DON’T JUDGE A BOOK BY ITS COVER.

“saya jogging pagi-pagi kat sini bukan untuk dapat cancer.”

Lalu dengan selambanya aku meninggalkan dia untuk kali kedua. 


bersambung....


untuk baca jogging #1,jogging #2,jogging #3

3 bunga-bunga cOmeL:

-m3- said... [reply to comment]

err..ni cite bena ke x brape bena? hoho..

ape yg dikeluarkan dr kocek die kak? perkataan 'dun judge a book..' tu ke? huhu..

-m3- said... [reply to comment]

oh ok, rokok..bru fhm, hee..weng sikit awl2 pg ni ^_^

~atieput3~ said... [reply to comment]

hahaha,...tak betul la.cte ni imaginasi je...

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...