Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, March 4, 2011

tina!! tudung baru ke?


assalam..


biasalah kan bila dah rsa semua mcm ahli keluarga... kdg2 benda yang kecik pun org perasan.haha


nak dijadikan cite, pagi tadi ade taklimat. pasal SUMUR- sahsiah unggul murid. sementara tgu semua dtg, cikgu pun sembang antara satu sama lain. n dah tentu2lah aku jugak.


tiba2 dr seberang sana meja, cikgu J paggil aku.


"tina!! tudung baru ke?" akak J tu cakap kt aku. abehlah sebahagian cikgu pandang. 


"perasan ye kak? masjid jamek je."
aku gelak..


kat skul ni, aku la salah sorgnya yg pakai tudung lilit ni. kdg2 mmg jadi tumpuan sket. aku pakai biasa je. xdelah meriah mana pun, blink2 ke. mmg tak de. just shawl cotton yg simple. 


smlm pun kak J panggil aku. die nk tgk shawl yg aku pakai kebetulan masa tu aku pakai shawl cotton yg  ade cotton ball.


gambar hiasan.
tak sangka plak dorg perasan. sgan plak aku jadinya.hihi


pape pun yg penting, aurat ditutup. 


;p

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...