Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, March 29, 2011

bunting????


assalamualaikum..

this is my first bunting ?(pls pronounce it properly). n tak sangka plak yang simple2 ni pun dpt gak di gantung kt sekolah. bangga aku.hee waktu tunjuk design kt ketua bidang, die tyala sape yang buat. sambil malu2 aku pun jawablah aku.

'ala, google gmbar, pastu letak wording'

die senyum. pastu die pgl la akak yng dlm blik die tu jugak, die mintak pendapat.

'nice2..cntik..'

ok kembang semangkuk lagi aku.

pastu die ckp, ok bleh design ni. buat 2 copies

die tgk lagi masa aku dah nk blah. cantik. die kata.

aku ni yang mmg malu2 kucing.hee.. dah hampir nk terkuar dah ' ala bodoh2 je kak' tp seb bekla berjaya di tahan. nt die ingt aku buat cincai2 plak...


ala apa la nk dibanding design aku yang tak seberapa ni.. mmg bodoh2 je buat. tp aku tetap bangga!haha

ni lah design aku yg bertuah tu.hehe


p/s:aku mmg suke colourful words kot. hehe

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...