Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, March 3, 2011

restoran AKASIA


assalamualaikum..


smlm g makan ng member aku kt satu restoran ni. aku x mkn la, minum je. ingt nk belasah r cend0l ke abc ke. tp xde plak. s0 0der la ice blanded. sedap gak.hihi


member aku 0der nasi putih ng tom yam.
gmbar hiasan.ihsan incik google


tup2 ade la s0rg pakcik/ abg ni dtg kt meja kit0rg. die pakai unif0rm restoran tu la. 


ramah gile. die dtg hantar t0m yam tu la. pastu die tya aku, x mkn ke? aku ckp la teman kan je.. die senyum2 ade la buat lawak sket2. pastu die siap tanya lagi, nk mangkuk x? yelah, bleh rsa t0m yam tu kan. kata nak temankan.hahaha


aku ng member aku pun 0ke jelah. die pun p amek mangkuk  n sudu bg kt aku.


aku borak la ng member aku pasal lelaki tu. member aku ckp tu tokey restoran tu. tokey ok! die turun pdang sekali. ramah plak tu.memang buatkan aku rasa nak dtg lg.hahaha


harga makanan kt situ aku tak perasan (sbb aku x ushar pun menu mkanan. dah x mkn kan.)ice blanded die rm4. s0 korg leh bajet la kan harga yg lain2 tu mcm mana. standart la kot.mahal sket r dr maple 14.haha


so, sape rsa nk cuba makan kt restoran ni, jemputlah pg. restoran akasia, usj12 (kalau x silap)


oh. tom yam member aku tu, dia sapu sampai licin. bermandi peluh aku tgk die mkan.haha..




0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...