Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, March 19, 2011

cikgu oh cikgu...


perbualan orang-orang tua  matang.

aku :sat nya dah hari sabtu.huuu (sambil buat muka sedih)

mak:masa dok kat umah dulu kalut nak qeja, la ni dah qeja jgnla mequngut.

aku sengih je..

mak: kawenla ng cikgu. nanti senang nak balik cuti. 

aku (dgn sepantas kilat): tak mau la mak. tak berkembang.

celah mana plak tak berkembang kan.betollah. nt borak pun pasal skul je..mmmm... ish2... tapi...kalau kawen ng cikgu, kat mana nak letak encik P aku. ok, perasan! encik P pun tak jumpa2 lagi.

aku yang sedang susun2 huruf nama abg aku sebutlah nama mohamad.(tgh mengeja ni) mak aku terus pandang.

mak: ingatkan nama mohamad.

aku bantai gelak la. apa lagi.

"tgkla sapa j0d0h nanti mak..."

p/s:ni baru adik dah bertunang, belum lagi time adik kawen nt. mau menanah telinga aku..

baru 24, banyak lg impian belum tercapai...

2 bunga-bunga cOmeL:

Nobita Sensei said... [reply to comment]

kawinlah dengan ahli muzik..hehe.

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

@Nobita Sensei xm0la. ahli muzik nt byk scandal. awek kejar sana sini. buat makan hati je...haha

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...