Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, March 25, 2011

a piece of memory during latihan pembantu mahasiswa.





msa ni latihan pembantu mahasiswa. baru balik dr kem btn kt ganu kalau x salah. sampai hari ini, es0knya aku masuk wad.

teringat masa masuk wad. sume member2 pm dtg melawat. walaupun aku d0k wad tu untuk beberapa jam je. rindunye k0rg sume!!

sehari berikutnya, aku makin pulih. pastu pm 2nd ade wt frenly vb ng pm 6. aku ni bile dah kata vb, kalau time gian, penat pun jadi sihat.

aku ingt lagi masa tu hujan renyai2. kawan2 aku ni sume risau. siap suh aku pakai cap la. duduk teduh la. jgn kena ujan. s0 s0 caring!

tapi, aku bile dah maen, xhengatla.hee

btw, 

buat sume teman2 PM. all the best to u. working with u guys, dat was a very wonderfull moment..

thanx for the memories we've shared together... 

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...