Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, March 1, 2011

~sport's day~


assalamualakum..

minggu yg agak busy...sebenarnya ade sukan kt sek0lah tempat aku mengajar.spt yg aku gtau bfore dia... aku jugak bertanggungjawab n in charged gerai air.
lempar cakera L4-form 1

taklimat ringkas oleh cikgu wadi

oke.pertandingan topi tercantik! 

acara lari 400m kot

rumah cordova sebelum acara tarik tali final perempuan


kanak2 rumah biru-dimashq

kanak2 cordova


teacher tina bersama anak muridnya.haha


cikgu-cikgi
orang kata, tak kenal maka tak  cinta.sukan ni merapatkanlah juga hubungan aku dgn cikgu2 lain hatta student skalipun...

so.. ni saja untuk kali..

p/s: aku dah jauh hati dgn tshirt pnjgni! i love it.

nota dihati: sy mengalah.smoga hati sy bisa bertahan.dan sy akan sentiasa yakin pada janji TUHAN.

4 bunga-bunga cOmeL:

asma' said... [reply to comment]

ahh..kak tina nmpk cute ok ngn that outfit! hehe

ezzat said... [reply to comment]

huhu, alololo, comeinya teacher tiena amek gambar dgn anak2 murid

btw, lama tol xmerasa pengalaman hari sukan kat skola, dulu tyme skola paling xsuke hari sukan sbb saya paling lemah, lari xlaju, lompat xtinggi...rase xbest je sbb xmembantu tuk rumah biru.
huhu sedeyh...but at least dapat lukis banner utk rumah biru, so thats something kan?
heh~

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

@asma' hehe..tq2.. nt nk cri lg tshirt pjng ni. nicela..

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

@ezzat hahaha.. oke r tu e. budak2 ni pun ade gak yg tere lukis. buat optimus prime la. tu potret yg 2nd n 3rd last pic tu.. ish. jeles bet0l ng 0rg pnadai lukis ni.haaha
p/s: mesti member2 rumah biru dah chop e awal2 tuk lukis banner kan?haha

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...