Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, March 23, 2011

bila masih dipanggail budak kecik...


(aku harap kau bace, mike! hahaha)

satu ketika dlu, masa kat um, masa masih lagi junior, aku pernah lah di panggil budak kecik. maklumlah mmg kecik pun. n C0MEL plak. (ok.perasan!)

sekarang 5 tahun dah berlalu. umur pun dah hampir suku abad.

dan TAK SANGKA!!

kat sini pun ade jugak cikgu panggil aku budak kecik. haha..

aku mmg antara cikgu termuda kat sni. mmg la bdan aku ni xde la besar sgt. pendek kata, mak aku kata kalau aku pakai baju sekolah duduk dgn budak2 ni pun tah2 xde 0rg tau aku ni dah 24.hehe

alhamdulillah.terima kasih tuhan atas kurniaan ni..

eh, sebenarnya aku nk cakap yang bile cikgu tu panggil aku cmtu,  ia mengingatkan aku pada zaman muda2 dlu.hehehehe

tu je..

petua awet muda: senyumlah selalu. mcam kami. ;)

2 bunga-bunga cOmeL:

hannan nazri said... [reply to comment]

ahaha... sgt paham perasaan itu. sbb masih jugak dipanggil budak kecik! :P

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

@hannan nazrihahha..yeke. kte ni mmg akan dipanggil budak kecik selalu kot.hee

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...