Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, March 31, 2011

loghat kedah vs KL


suatu pagi yag indah, eh dah tengah hari. aku keluar la ng adik aku. k0n0n nk shopping la.. pastu aku singgahlah kt satu booth ni jual ubat2 herba. masa tu adik aku dah pg mana tah tapi still in the same building.

aku pun tyala kakak yang jual tu pasal something. aku mmg nk beli ubat la kiranya. n kalau bab tanya2 ni mmg pro abesla.hahaha

kakak tu mulalah bercerita ttg produk die.nk promote la..

lama la gak.

tiba-tiba aku baru tersedar.

ooops!! aku tgh ckp KL time tu sedangkan aku kat SP plaza sungai petani kedah..

argh...sumpah malu!! cne aku bleh ckp  kl kat kedah ni!!

pastu aku pun sedar jugak, yg akak tu pun melayan aku ckp kl. maunya aku xperasan.huhu

p/s: tiba2 kan aku rasa cikgu ng cikgu pun ok gak.hahaha

2 bunga-bunga cOmeL:

aZwaN mUsLiM said... [reply to comment]

cikgu ngn cikgu pun oke juga, cuti sekolah bole pegi hunimun, hehe~~

ATIE said... [reply to comment]

@aZwaN mUsLiMhah,tau xpe.haha

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...