Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, March 26, 2011

a.t.i.e.p.u.t.3


assalamualaikum...

hehe... berehat2 di sekolah sambil 0nline setelah berhempas pulas untuk seminat pecutan koognitif sains PMR.

masih ingat lagi ttg post ini?

http://atieput3.blogspot.com/2011/03/atieput3-or-terataibungaindah-mana-lagi.html


hmm...
akhirnya!

hari ni aku nk umumkan keputusan aku.

terataibungaindah dah menjadi sejarah. bersama kenangannya tersendiri.

biarlah aku buka lembaran baru dlm hidup aku..

dan aku pilih atieput3 sebagai nama siber aku yang baru
(oh katakanlah satu hari nanti aku berjaya terbitkan novel, aku akan guna nama ni.hehehe)

terima kasih kepada semua  readers,kerana menjadi penyokong aku selama ini.

dan ini tag baru DUNIAKU
biru dan aku memang susah nk dipisahkan


0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...