Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, October 22, 2010

.siti kelembai.


jgn tak tau den ni minat tgk cite siti kelembai tu..pergh! ikut hari2 kot. ternanti depan laptop untuk next episod.. skrg dah abes.. lega..hiihi

eh!korg tau x cite siti kelembai ni?dlm slot lagenda kt tv3 n tv9. ganti cite ular emas.. aku tgk cite ni sebab kelakar.hahahaha.. dri anak sampai ke bapak sampai ke opah die kelakar. tp aku lambat sket r dari org lain. sbb aku tgk online kt tonton.com. hihi.. tp kalau aku ade kt umah aku tgk kt tv jelah..


so ape yg best pasal siti kelembai ni?


korg nak tau sinopsis cite ni, boleh klik sini (siap ade review sekali ng magika =p)



promo siti kelembai
                               


bapak ng anak same naik.kelakar!haha
(sebelum siti transform)

siti dan moin(sblum moin transform)
 dah transform?
hai..dah tentu2 la hensem. fizo omar plak.hahaha

opah (nama die teratai ok! =p), mayang sari a.k.a mak siti ratna, jalak a.k.a paksu siti and alang a.k.a bapak siti
ni masa awal2 mayang sari dpt penyakit. dahsyat kan?huhuh

cat farish pun berlakon gak. haa.. dlm cite ni die jadi kawan alang. n suke aku nk tmbah, mayang sari n jalak tu bisu. aku punyalah layan tgk smpai abes sbb nk tau sape yg buat r.

sape?

hihi.. korg tgklah sendiri. =p

n paling penting setiap episod ade pengajaran tau.. xrugi tgk.. =p

olahan cite ni cm best la jugak. buat penonton cm aku ni tertanya2 dah tu siap jadi director tak bertauliah lagi.haha
ape lg?
buat cite sendri r.
cuma, die byk ulang flashback r.. maksud aku ulang flashback yg same. 3 4 kali..aku jadi bosan sket.huhuhu
btw, still bleh aku katakan cite ni best!

0klah..nk smbung buat esemen..
tu je review untuk kali ini..

salam..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...