Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, October 12, 2010

Domain FREE untuk dimenangi!


Wahhh!!! 
Dahlia dan iHosterz bergabung tenaga menyediakan Giveaway Special: Domain Percuma untuk blogger. 
Memang menarik! Semestinya saya turut serta, siapa takmau barang FREE beb!



Nama Domain pilihan saya ialah :atieput3.com

Saya pilih nama domain ini kerana:
nama saya tak ade puteri ke putri ke. dulu masa kecik2, mungkin mak abah sya tak terfikir nama puteri kot.nak2, sy ni bukanlah keturunan raja atau yang sewaktu dengannya.
 tp sy suka gile dgn nama putri tu. sampaikan nk buat cerpen pun heroin nama putri.hihi..
jadi saya abadikanlah nama atieput3-[atie:nama sy(atina) & put3:putri (stylo sket kan?? hihi)] dlm dunia siber ni dlm DuNIAku!

Dahlia dan iHosterz patut menaja domain tersebut untuk saya kerana 

1)sy memanglah xmampu nak ade d0main sendri kan kalau xdpt giveaway ni

2)follower sy dah lebih seratus dlm masa hampir 2 tahun.
(walaupun sebenarnya 0rg lain lg banyak.. tp xpelah sy xkejar glemer.=p)

3)sy rasa stylo abeslah kalau ade d0main sendri ni. tambah2 plak  blog sy nilah tempat sy bermanja2,(ibarat boyfriend sy la) n share ape yg patut dengan readers.
(org ckp sharing is caring...)

4)sy memang blogger yg KENTAL!yosh! =p

4 bunga-bunga cOmeL:

Cikgu Dahlia said... [reply to comment]

dear, thanks sebab sudi join...
contest akan jadi lebih menarik..hehe...ada kezutan di hari penutupan sebelum pemenanng diumumkan..tunggu!!!

no kamu P23 :)
All the bestt

ATIE said... [reply to comment]

thanx akak. =)

ezzat said... [reply to comment]

i like the name putri....it's special to me. plus, its a cute name for a girl.

ahah.
anyway, all da besh kak. saya cam nak join jugak je, nak gak domain satu....heeee~~

ATIE said... [reply to comment]

ezzat, join ler.. xpe2.. kite dua xbersaing.lain jantina..=p

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...