Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, October 20, 2010

_godek-godek_


salam...


entry sebelum tidur. =p


tadi godek2 internet, godek2 laptop. uninstall pape yg tak patut..


tah angin dr mana dtg 2 3 hari ni, akhirnya aku berjaya jugak mengupdate bloglist aku kepada beberapa bahagian.
(bahagian?) ah paham2 jelah.hihi.. so korg leh tgk kt bawah... mungkin ade yg aku terlepas pandang. maklumlah byk jugak blog yg aku follow. so if ur link xde or tersalah bahagian ke, let me know. (link tu ikut latest updates)


***satu hari nanti, aku akan hadiahkan award untuk korg. =) 


anyway, thanx banyak2 sbb sudi follow blog aku yg x seberapa ni. tu belom lg yg silent reader yg ofcoslah aku xtau sape kan? (confident je ade.=p) thanx sgt! thanx la pd semua!
mmuuah2!! syg korg!


pesanan aku, yg baik tu korg ikutlah... yg buruk tu jgnlah ikut... =)


s0 kerja untuk es0k-
1)assigment
2)assignment
3)assignment
4)buat assignment sampai muntah. 

=p

slmat malam!!
(dah pagi dah)

semoga hari esok lebih baek dr hari ini.
amin..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...