Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, October 29, 2010

contest mimik muka menarik


salam...

ni kalau time2 cni stdy kompem MyEm0.Com! hihihi ..kasi can jela... pasni dah jarang online. MyEm0.Com.
lepas kelas pagi tadi, menggodek blog je (nt aku cite lebih lanjut) smpai ke pg nih. xngantuk plak... (skrg pukul 3.22 am sambil mendengar lagu maher zain dan ikut nyanyi perlahan2.. =p)

dari hari tu lg, nk join contest cik cikin ni.

akhirnya termakbul jua.hihi..

aku memang suke memek2 muka nih! hihi (again!)

during malaysian world marching band (mwbc)2010
akhir2 ni aku mmg gemar buat memek muka nih.ish!
macam  tgh tett~ p0n ade!hahaha
ade ke abg aku ckp mcm  muka org terencat??COMEL ade r.hihi (PERASAN!)

during one of my college activity.
ni masa sambutan minggu kemerdekaan.
tgh buat kuih tradisional. aku x tlg sgt p0n. sbb da byk tgn2..
ni daun pandan buat sarung kuih pelita. biasa la..gambar je lebih!haha
tema: spek besar cap daun pandan 1!

close up sket!=p
tema: spek besar cap daun pandan_close up!
yang ni pun during MWBC jugak.manager thailand  belanja kitorg makan pizza hut.
tgh bosan menunggu pizza. apa lagi, mulalah merepek kerepek...
lame gile tunggu pizza sampai rupa2nya dah siap tp xde 0rg nk hantarkan ke meja.
(ces!kalau aku tau, da lame aku p tolong serve!huuu~)
 tema: Hah!kau busuk! xmandi...eeee~
 haaaa!
ni masa kt seoul garden kt kerinchi.
everything was on nabila,my bff at college.
ni sempena die nak grad la...
masa ni makan sampai dah x mampu sumbat lg..
ni special dessert. sume dalam satu.cendol, abc, eskrem.pergh!haha
tema:buat muka paling huduh!
 ade bran?
@nandos, midvalley.
ice cream with choclate pie kot.
pergh lagi sekali.hihi
tema:mari makan eskrem!
and last but not least.hihi
masa tahlil di rumah sis_fren_VBer_izzah
tema:aaaa...dont eat me!

so... that's it.hihi


nk tag:
alamak... tang ni aku lemah sket... dah xtau nak tag sape.sbb kebanyakan yang aku sll singgah byk yg dah jon n baru lepas kena tag ng aku..
huuuu~

aku pilih calon baru yg baru follow atieput3 nih.hihi

TAPI, sape2 yg berminat..jom join!
due pada 25 disember ini.=p

nota di tangan: tengah2 aku update, bleh plak incik wifi ni dc!nmpak sgt nk suruh aku tdo.k find.da siap la... 

peace!
MyEm0.Com

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...