Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, October 9, 2010

...inspiration.i need it..


salam...


she inspires me.... =)




hai... time kasih lah adila.hihi tpi yang sedihnya aku xdpt menjejaki siapa adila ni. die xde tinggalkan link die. 


well.. dis new chap of nuriz aufa, i dedicate special for you.hihi.. and for all my readers who are waiting the next chap for this long (almost a year), if any. =p


xdela panjang mana... as i said to adila, nothing inspires me to continue this story. and i almost forget about it.. luckily td, terasa mcam nak jenguk nuriz aufa and i noticed there is a comment (as i snipped above).thanx adila. =)


 pernah lah jugak aku terfikir nak delete je blog tu. sebab dah berhabuk-habuk, tak update. apatah lagi memang untuk novel tu je. memang tak terupdate langsung la.. huuu~  nasib baiklah ade s0meone yang suruh aku biar je dulu. tp jangan delete. sayang, katanya... 


well..ni lah buah tangan aku setelah hampir setahun tak bersambung... enjoy it~ =p


sekain terima kasih..

2 bunga-bunga cOmeL:

Tihara said... [reply to comment]

salam..

kreatif novel anda :)..keep it up

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

time kasih! =)

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...