Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, October 26, 2010

Contest Barang Kesayangan Bersama Aten


salam...


1st c0ntest bersama layout baru... eh bukan maksudnye aku yg anjurkan c0ntest.bl0m tiba masanya lagi.. 


so masa jln2 makan angin td kt alam siber ni, terjumpala satu c0ntest, Barang Kesayangan Bersama Aten. 



hihi..saja menggedik nak join.


ape barang kesayangan saya? 


hihi..dah tentulah, laptop aku yang x seberapa ni..(ni je gambar yg aku jumpa)
acer-aspire 4315
-acer crystalline LCD
-intel celleron prosesser 550 (dah lame ni)
-80 gb HDD
-upgraded to 1.5 gb DDR2
-beli pada pertengahan tahun 2008 (almost 3 years) dgn harga rm16++

mmm.

what else?
baru sekali je format.
dlu pakai kapersky, lepas format pakai avira je..huu~
pernah terjatuh sekali masa latihan mengajar hari tu sampai terkeluar cover dvd player tp dah selamat dibetulkan.
haaaa!
huruf 'o' dah tarcabut! anak sedara aku punya pasal la..budak2 kan, nk kata apa.
tapi bile tanya die, "ni sape buat?"
die mesti jawab "aiman la.." pastu sengih! nasib baik c0mel.huhu 

nape aku sayang sangat lappy aku ni?
-sebab, ini lappy  pertama aku. segala macam ade dalam ni. assignment, gmbar dll.
-tempat aku meluahkan perasaan aku.. yelah, xsemua mende bleh cite dalam blog. 
-xde sebab dah. sama la macam bile korang tnya makwe or pakwe korang, "nape u sayang i?"
die mesti jawab, "ntah."
maksudnya, terlalu sayang..
it is just like 'nothing in this world can describe your feeling..'

peace!

2 bunga-bunga cOmeL:

aibaks said... [reply to comment]

mesti la sayang lappy tu.. klu tak cane nak BW kan.. hehe

ATIE said... [reply to comment]

hai..tau xpe!haha

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...