Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, January 31, 2010

:publish entry kt umah!


salam...

yeay..! fisrt entry yg dipublish masa kt rumah!

sekarang aku tgh menggunakan modem digi yang menang time contest digi pimp my day dulu. ade 5 hari je. tp kat rumah aku ni dpt line gprs je. kal0 3g tu sedap r k0t nk melayan tenet kan?hahaha xkashla.. yg penting ade gak line tenet kt umah ni..mula2 cm malas la plak nk p0st new entry. ye la, sl0w. tp bile pk2 balik, layan je r. s0k dah nak balik. sempat la k0t guna sehari lagi kt k0lej.

sbb aku balik?
 sbbnya aku ingt raya cina xdpt balik. (pada mulanya la). lepas tu lec aku tiba2 mencancelkan kelas hari jumaat. aku dgn penuh excitednya pun buatlah keputusn nak balik. since kt um tu tgh serabut alam ng prk (pilihanraya kampus). kamis malam aku terus berambus. malas nk tgu lame2.. kal0 la tiba2 kamis tu pun xde kelas, rabu malam aku dah blah dah. undi x undi,.. malas aku. (ermm.. kal0 xngundi kena ape ey?)
tapi sekali, aku diinf0rm td, kkaa(pr0jek yg sptutnye on time raya cina ni n punca aku xdpt balik) postpone la plak.. huuuu.. sedey la plak..

nak balik, duit kuar lagi..tiket bas dah r mahal. x balik? aku nak wt ape terc0ng0k kt k0lej seminggu? mati katak aku.huhu

balik naek kete api??haaaaaa.... cm menarik! **akan difikirkan semula. =p

tu je r. tak tau nk membebel ape lg. haha.. err.. ade sebenarnye. tp kena tgu dlu!belum tiba masa lagi.hahah

adi0s~

p/s:jeles ng shakira yg pg ice skating! akan pg gk bf0re grad nih. (wal0pun ade bad memory.. oh..) =p
emmm.. ade sape2 nk belanje saya p ice skating???=p

4 bunga-bunga cOmeL:

aZwaN mUsLiM said... [reply to comment]

ada lg ke tiket train?

ATIE said... [reply to comment]

entah.haha

Anonymous said... [reply to comment]

jgn lepaskan tggungjawab utk mengundi..kalo 1 hari nanti tabiat cmnie akan sbbkan malaysia jtuh kt tngan ca ya nun alip..mse tuh dah trlambat utk sedar..sekadar ingatan..thanks..

ATIE said... [reply to comment]

0k.time kasih =p

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...