Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, January 7, 2010

.nice game.


salam..

selamat pg dunia.
hee..td pagi masa aku berjalan ke kelas tba2 aku rasa cm nk terbang je. jauh ben0r rasa perjalanan pg td walopun hari2 aku ni berjalan ke kelas. dan aku terfikir lagi. tentu Allah ada sebabnya mengapa jadikan manusia tak bersayap seperti burung2 yang terbang di langit.. apa pun sebabnya, kita sebagai makhluk Allah yang dikurniakan akal ni, gunakanlah sebaik2nya kan? =p wallahualam

teringin sangat aku nak bercerita perihal semlm tp disebabkan penat yang memang tak dpt dic0ver2 lagi, aku xbukak langsung lappy tercintAku semalam. actually smlm kitorg g frenly v0lleyball.. it was awes0me. really! hee.. puas r men. game yang aku nanti-nantikan. hee.. tp smlm tah nape, aku asyik wt mistake je.. terus nk pas b0la pastu hentam x ingt. ish..ish.. tina, jangn wat macm tu lagi k!

ni hasil kerja aku di saat akhir kelas ge0l0gi..hehe

lepas abes game kit0rg sampai kolej prank nad. n disebabkan aku tersangtla happy smlm, aku pun belanjalah budak2 ni mnum kt cfe walopun tgh problematic. hee.. xpe. janji hapy. n aku harap dorgpun happy jugak maen..


nice game. serius! we shud keep it up n practice more. =p


2 bunga-bunga cOmeL:

ezzat said... [reply to comment]

nice korg maen, tapi teguran wat si tembam supaya jgn melakukan kesilapan lagi...*_*! lol~

tyme ktorg maen korg xde lak, seb baek menang gak
wewewew

ATIE said... [reply to comment]

haha.. tu r .. terlebih excited lak time men tu.. hee.. 0k2.. teguran akan diambil tindakan sewajarnye. =p

rugi tak tgk k0rg men. bile kit0rg ade tu k0rg malu2 lagi k0t nk tunjuk taring.haha

da lekat si tembam nmpknye~ ahaha

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...