Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, January 19, 2010

.kalah tadi....


salam...
slmt malam...


huuu.. ptg td bertungkus lumus lawan k0lej 9.. terbang sana sini, stunt sana sini.. sume dah x hengat da..tp nak wt cne, nasib x menyebelahi kit0rg,.. tuah xbape ade hari ni.. aku pun sempat serve bape bijik je sbb b0la mati..mungkin kit0rg kena banyak lagi trening...wal0pun masih lagi layak ke quarter final wal0pun kalah td (sbb td masih dalam gr0uping-tntukan sape juara n naib juara kumpulan) tp still frust.. wal0pun aku xnk p0n frust sebenarnya... jauh dr sudut hati aku, ade gak r rasa terkilan.


0verall, 9th memang terrer. setiap masa nk spike je. penat aku menyambut b0la.. tp aku rasa kit0rg masih bleh tingkatkan lagi prestasi kit0rg. smlm pun xde trening.. cuma hari ni tah nape la.. huhu...


mungkin ade hikmah sume ni kan.. sm0ga Allah permudahkan jalan kami..


tadi lepas tunaikan yg wajib dan yg sewaktu dengannya... aku keluar ke mid.. sje nk kuar. nk tenangkan perasaan frust ..nk kuar jap dr 2nd ni... disebabkan aku xsuke kuar xde punca ni s0 aku pun decide nk g ushar levis..sbb aku dpt v0ucer levis.. =p tapi malangnya xde plak ape2 yang berkenan di hati aku.. hahaha... sampai levis td pun, terhegeh2 nk masuk.. segan sbb xpenah masuk. nasib baik la xde plak salesgirl,ke salesman ke dtg tya2.. sumpah aku akan kuar dgn cepatnya. haha...(maklumlah jrg masuk tmpat2 branded ni =p)


dah berp0ya2 kt mid, balik k0lej n ngadap lappy tercinta..=p


rasa cm nak tid0 awal r malam ni....


0kla... pengajaran hari ni: jangan cepat putus asa! yeay!

4 bunga-bunga cOmeL:

Anonymous said... [reply to comment]

x mslahnye kuar gie mid tuh ngan sape..hahahhaa..
aku nmpak la tiena..
berjalan balik bersama2..ewah!..
hahahahaha..

ATIE said... [reply to comment]

jadi?

Anonymous said... [reply to comment]

xade ape..sajeee~~

ATIE said... [reply to comment]

hahaha.. tau xpe..

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...