Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, January 19, 2010

.calon suami.


odw nak balik kolej...


kawan 1: ape?biar betul mak ko dah carikan calon?


kawan 2: hahaha.. hari tu time kenduri dorg datang rumah. mak dia, adik die ng die sekali.


kawan 1:biar betul??pastu2? hensem x? tinggi x?


kawan 2: hensem la. sedap mata memandang. tp xperasan la tinggi ke x. tinggi kot. sbb hari tu tak tau. lepas dorg balik baru mak cakap. s0 xamek ksah sgt hari tu...


bla..bla.. aku pun dgr je dorg bergelak ketawa...

kawan 1: ala.. aku pun nak suh mak aku cari r...hahaha..


kawan 2 dan aku gelak..


kawan 1:'mak tolong carikan calon. nak pilot, tinggi, hensem'...

aku:alamak same la plak..(ckp dlm hati)

kawan2:nanti sll kena tinggal.

kawan 1: kan org ckp sayang bini tinggal-tinggalkan.. hahaha

kawan 2: ade gak org cakap, pilot ade byk bini,..haha

kawan 1: alamak.. merepekla.. haha.. hmmm.. tapi mesti kena bersaing ng stewardess2 sume kan.. dah r pakai seksi2..

aku dan kawan 2 tersengih..

kawan 1: cancella...

moral of the story: xde pape pun... sje isi masa lapang... heee

6 bunga-bunga cOmeL:

~fadh_cun~ said... [reply to comment]

FYI,kwn 1 x wujud lgsg k...sbb kwn 1=aku...apa daaaa....hahahaha..
bestla bace...di bilik kwn 2,aku m'dpt ilham...
p/s:cntk warne 2lisn kwn 2...ijau...

ATIE said... [reply to comment]

manade fad_cun... (**si0t je b0c0r rahsia.. haha)

hijau mmg cntik sesuai ng fad_cun..haha

~fadh_cun~ said... [reply to comment]

hijau itu menawan...
at d end,smpi skrg nie da 2 taun kwn 2 x jmp lelaki itu...haha...
xde jodoh kot...
xpe kwn 2,tina pon xde balak lg...hahahahhaha...kite seri...

ATIE said... [reply to comment]

agak kurang asam di situ.. haha.. nak kena betul fad_cun ni... aku(bukan tina)kan tgu pil0t.. bl0m jumpa2 lg.. hahahahahah

Nurul Asma' said... [reply to comment]

erm, bgs jgk suro mak carikan, tp kne byk redha la ek..

ATIE said... [reply to comment]

ntah2 cal0n yg mak carikan lagi bagus dr yg kita cri sendri kn.. hmm...berserahlah kpd Allah. mgkn kita xjumpa lg sbb dia tetapkan satu masa yg lebih baik untuk berjumpa...
=p

wallahualam..

**memain je sbenarnye entry ni..

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...