Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, January 13, 2010

-surat chenta untuk dia..




luahan hati semata-mata....


huhu... mungkin nilah cabarannya nk grad sebelum aku betul2 tercabar msa nk jawab exam nt.. wal0pun da hampir 3 mgu aku turun naik SKR (bukan nama sebenar), dah macam artis turun naik mahkamah dah. tp masalah aku tetap x settle jugak. dah berkali-kali  sampai aku tak terbilang berape kalinya aku mintak signature lecturers(bukan nama sebenar) aku dan tak terbilang kalinye jugak aku ulang alik naik turun tangga, naik turun bukit  dr fak sains-fak edu-skr . tapi surat chentaku tu x lepas2 jugak.


sedey??
mesti r.. aku da amek risik0 yang sgt besar bile aku wt keputusan amek jugak 3 killer paper subjek math sem ni sbb xnk extend. alih2... subjek yg insyaallah aku k0mpem lepas, ade masalah.


sakit hati???
sangat! kawan2 aku sume da lepas. aku je yang masih terk0ntang-kanting macam anak ayam kampung hilang mak die kt tengh bandar besar mcm kl ni tau. bile tiba time aku je-kena wt ulasan lecturer(bukan nama sbenar)la. ulasan timb. dekan (bukan nama sebenar jugak). dah el0k2 aku dpt ulasan, bleh plak tiba2 lagi sekali (time aku kena wt nih)-kena ade plak ulasan nk wt kelas gnti. 0h.. tersangtlah SUKA HATI!!! huhu


sabar??
ape lg yg aku bleh wt. aku da usaha.. aku dah jumpa lecturer. smpai lecturer p0n tah2 dah cam muka aku ni. sampai lecturer sendiri tya aku-sy nak ulas ape? haih... lecturer dah cukup baik dah, nak t0l0ng tp kenapa skr tercinta itu manyak s0ngeh~


ni aku pk p0sitif------ mybe skr ni ikut is0. kena lah wt m0lek2  wal0pun die just click 'dftarkan' je. ataupun die suke tgk student die extend.. die syg student die..(+ve ke ni??


huhu... naseb baek lah d0rg kt skr ni cm nk tlg lagi. kal0 wt d0nn0 je kt aku je td.. tahlah... hmmm... nk nges, da sampai aku tak rsa nk nges da... smlm da termenangis dlm kelas bila aku g amek surat cinta kt 0pis. nges mmg lega, tp p0bemnye masih lg same.. sbb tu pg ni td, aku g 0pis, amek surat, tmnbh ulasan, jumpa timb dekan, g skr...hai.. suke benar di0rg ni nyusahkan pelajar(bukan nama sebenar)


time kasih pda kawan2 aku yg sentiasa bg supp0rt.. bg smgt n d0akan untuk aku.. mungkin sbb d0rg jugak sama2 final year ng aku, penah atau sdang menghdapi masalah yg sme.. time kasih sgt.. k0rg t0l0ng pujuk aku time aku da patah smgt, putus harapan smlm.. time kasih..aku pun nk grad sma2 k0rg.. huhu.. (tersangtla sedey bile tulis ni!)


n time kasih gak pd si die yg melayan aku membebel2 dalm telef0n, yang dah l0st c0ntr0l disebabkan perasaan geram n marah yang tak terhingga tu..huhu.. kal0 terhigh picth.. mintak maap la ey..


hmmm... sm0ga surat chentaku itu lepas n aku dpt menjalani hidup aku seperti biasa tanpa perlu naek turun skr lg...aminnnn..


t0day's  event: v0lleyball (W) match. at pusat sukan. 5.45 pm. jemput2 dtg kasi supp0rt.. aku main ptg ni.. sm0ga mende yg menyesakkan kepala 0tak aku skrg x kacau game aku ptg nt. n smg kitr0ng 2nd, menang. amin...

2 bunga-bunga cOmeL:

princess ain ♥ said... [reply to comment]

AMIN! teruskan usaha kak tina!!! n tahniah sbb menang match td!!! =p

ATIE said... [reply to comment]

thanx ain.. =p

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...