Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, January 6, 2010

.perasaan rasa.


sumpah??
terlalu besar dan berat maksudnya. jadi m0leklah kal0 aku guna 'aku betul2 terasa' dari 'sumpah aku terasa'..
betul ni.. siyes. aku sgt terasa.. sgt! dah puas da aku pk p0sitif da. tp terasa jugak.. hai.. dah nasib badan.. xpela. sabar jelah.. ***masih ade ruang tuk pk p0sitif***


0k.lets f0rget abt dat..xd mende la sgt. tp disebabkan sy yang c0mel ini tersensintip plak sbb tu terkuarnye entry ni. 0ps!haha 


hmm.. ape ye yg menarik hari ni?? 


hee .. tentunya pasal digi-pimp-my-day-challenge tu. kit0rg dah berjaya untuk j0in event 9hb ni. xtaula ape kena wt. wait n see.. =p


ape lg ye? hmmm.. biasa je k0t hari ni.. cuma h0mew0rk smkin bertambah. huuuu... 


haaa.. ade lg satu menarik.. makan ikan keli g0reng mlm td!haha..lepas je penat men v0ley, g beratur kt du. sekali makcik tu bawak sepinggan penuh ng ikan keli. haha.. rezeki2..syukur.. =p kal0 terawal sket mesti x berselera aku makan. hee..


ikan keli goreng yang besar... (ni untuk attenti0n 0rg tu. hahaha)


0klah.. cm xde faedah je entry kali ni...time t0 g0 bed. 


 n0w i feel better~ =p


nite2..
salam..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...