Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, January 3, 2010

.it is everything~




salam..


aku nak update bl0g ni, tp aku xtau nk tulis ape.. hmm.. 


sepanjang 2 hari bercuti ni (dan es0k sehari lagi cuti), aktiviti utama aku adalah maen v0lleyball. sekarang musim sukan UM. 11 jan ni ade volley tournament. cuak gak aku. harapan aku agak tinggilah tp biarlah tu menjadi harapan peribadi aku yang mana kalau lah menjadi kenyataan, akulah 0rang yang paling bahagia sekali di dunia saat itu. hee.. 


volleyball...
sukan yang aku j0in sejak umur aku 15 tahun. dan aku bukan lah player yang hebat mana pun tp aku bersyukur saat2  akhir aku kt um ni ,insyallah, aku dpt apa yang aku nak. aku impr0ve diri aku bayk gile dr pertama kali aku sentuh b0la v0lley ni dulu.. ckupla untuk pencapaian peribadi aku. dan kalau harapan aku pd sukmum ni tercapai, ia akan menjadi satu k0leksi peribadi aku yang paling indah.=p
tapi v0lleyball is n0t about a player but it's all ab0ut a team. mula2nya aku risau sgt. yela, da alang2 last ni biar r gempaq sket. kemudian Allah bukakan jalan. syukur Alhamdulillah. aku ada team aku-kit0rg sekarang yang sentiasa bg fully supp0rt. 


memanglah 0rg ckap-maen untuk enj0y. yes! aku men untuk enj0y. n menang adalah b0nus untuk usaha gigih kami..n aku takkan sesekali givup. aku harap teammates aku pun mcm tu. 
aku sendiri xdpt bayangkan kalau aku xdpt ape yg aku nak..perasaan tu.. hmm..v0lleyball is everything f0r me.. t0lak perkara2 penting yang lain..


haha.. ni satu cabaran untuk aku dan kit0rg.. sem0ga kit0rg berjaya.. aminn.
CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...