Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, January 15, 2010

-semua dalam satu-


salam..


cerita hari ni bakal berakhir saat aku memejamkan mata sebentar lg.. =p


aku dah berjinak2 semula menulis bl0g slepas 'tragedi' hari sabtu yg lalu. f0bia jadinya..


ape yg menarik hari ni??
sme je mcm hari2 yang lalu. tp hari ni aku terserempak lagi dgn dia. 3 kali hari ni! haha.. mula2 aku nampak dia dengan perempuan melayu. lepas tu nmpak die lagi tp dengan foreigner lelaki yang belanja die makan kt cfe n then nampak dia lagi, dengan indian guy plak. wah.. bgus betul dia ni. aku ng fad td terfikir, die ni 0rang ape sebenarnya. sbb tgk dr segi dressing die, x sama pun dgn dressing remaja2 lelaki sebaya dgn die. tinggi. berambut kerinting, berjaket kulit, kasut kulit, berbeg kulit. wah... siyes cm 60s-70s gitu.. hee.. xtaula nape aku cte pasal die. cume aku kagum je r k0t.. ntah


kisah surat cinta SKR??
masih blum settle. es0k hari last sbelum aku kena sahkan subjek. huhu... harap2 lah lepas. amin..


v0lleyball??
tadi ade trening-sepatutnya. tp bile aku dtg, sume dah masuk c0urt main. xpelah. layan.. last game, kit0rg menang. tahnx pd sume yang yg supp0rt kt0rg... es0k-hari ni sbenarnya(dah k0l 12) ade gme lagi. yang ni mesti menang! s0 bleh r kit0rg men quarter nt...s0 pd sume teammates, lets work harder!! =p h0pefully kte menang lagi. amin...


stdy??
haha,.. td kelas te0ri DE. cam sll je..masuk kelas sengih. dalm kelas xpaham, bertekad nk balik pulun kt bilik. tp bile da balik bilik, DE dah kt mana2 lagi da.. hee.. xpe2... abes je sukan ni mmg aku betul2 c0ncentrate pd stdy abes2..


hee.. tu je k0t.. neves plak aku nk tgu es0k...cuma kadang2 keexcitedan aku tu diselangi ng pr0blem aku ng skr yg belum settle membuatkan aku rasa xbleh nk excited abes2.. huhu


0kla.. katil aku dah memanggil2.. hee...


slmt malam sume... aku d0akan yang baik2 untuk k0rg sume dan untuk aku juga.. amin...


saLAM


p/s: kan best bile 0rg yg kite syg(selain family) jd 0rg yang paling supp0rtive pd kte.. xpe2.. aku da rsa dulu.. harap k0rg pun penah 0r akan rsa jugak. =p

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...