Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, January 8, 2010

.langkawi day 1 (part 2)


sambungan langkawi @ 1st day


kisah Pulau dayang bunting dan ikan keli----




rendam2.. jgn tak rendam..

mula2 aku agak geli r.sampai menjerit2 bile ikan tu dtg dkat.wakaka..lawak giler!.. tp teringin gak nk letak. lame pastu baru berani.. haha

cuba tgk 0rg yg paling hujung sekali. haha.. yg pakai sh0rt bern0mb0r 6.. haha... ade bran???? turun r wei! haha

Memang ade kisah tersendiri.. kn t0pek kan?hahah


Pastu ke pulau mane lg ntah. N ade eagle feeding---




Pastu next destinati0n, sn0rkeling n gamat---


aku xtau ke pantai belah mana tp kat situ la tempat ktrg sn0rkeling.hahaha… sgt teruja bc0s it was my first time. Nk pakai mende goggle tu pun terhegeh2.. dah la x reti berenang.. bertambah2 la terhegeh2 n terkedek2 dlm air.. hehehe.. tu kalau xde safety jacket, alamatnya hmmmm~
Disebabkan aku bayar untuk sn0rkeling tu stlh pk byk perkara, jadi aku tak sia2 kan. Wal0pun sepuluh hengget, rasa mcm seratus. Maklumla tgh kesempitan..huhu
Ash jumpa gamat! The real gamat dlam laut. Aku ng jiah menjadi pen0nt0n setia ash ng spark dlm cubaan menangkap gamat tu..
Geli seyh!





Balik sn0rkeling dah rasa cm nak td0. Penat gile.
After mandi rehat2 mkan2, kit0rg g jalan2 kaki ke gerai2 dkt ng chalet kit0rg tu..
Ar0und 10 camtu tba2 aku rasa semacam je.. tgn aku panas.. kaki aku panas. Last2 aku balik s0rg2. Maen kad ng ema N td0. **hee.. sampai ke langkawi men kad. =p


**alamak.. sampai  sni je dulu. kena siap2 g kelas, hee.. ujan lebat nih. aisey..




3 bunga-bunga cOmeL:

Anonymous said... [reply to comment]

perghhh..
post yg nie mmg mencabar aku nie..
aku teringin nk jdi ikan keli yg dtg dekat ko tuhlaa..
bley x??..
hahahahaha..

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

hahaha... kal0 k0 nk dikerat 18.dtg r dekat2..wakaka

princess ain said... [reply to comment]

best nyerr~ nk snorkeling gak! xpnah nih! hee

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...