Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, April 2, 2010

yeay!kelas pr0b dah abes..


salam...

pagi td sebelum gerak ke kelas, aku tatap wajah mak kat skrin lapt0p... haish... rindunye kat mak.. rasa cm nk terbang balik jer..

td, masa bekfes, aku k0l mak... aku nak mak tau, anak die yg jauh di mata ni dah makin 0ke..sempat lagi aku ckp 'babai' dgn nada manje cm sll =p (aku anak manje 0k!hehe) dengan harapan mak aku yakin yg aku dah 0k.hehe.. luv u la mak!

0k!berbalik pada test hari ni..(act aku ade test hari ni.10 carry marks), aku berjaya jawab dgn jayanye dan 7 markah dlm tgn.(jayanye ke kal0 7 je?)baru smlm aku stdy bet0l2.. nasib baek la mmg permainan aku je.hehe.. td terlupa rumus.. huhu.. bantai2 pun salah. harap2 la dpt sket markah kt situ..1 p0n jadi la..bg ye Dr. ye..hehe

lepas habis test, bincang n kelas p0n tmat. next week p0n dah xde kelas..hehe.. yeah!

tiba2 mila ajak amek gambar.. aku yg mmg sentiasa selekeh ni p0n layan je r.. hehe

 hah!nilah kawan2 aku.. tp yg pink tu aku xkenal.hehe
 aaa...muka saya nampak pucat..
n gamabr ni nmpk pendek la..huhu
 konon2 nk melompat. tp disebabkan timing aku yang paling betul,
jadi aku dah macam hantu dah kat situ....huu
 sheila n mila..mila ni xsedar aku cndid gmabr ni. die bl0m spat p0se lagi.haha
 alala... sopannya..haha
ng dr.adriana..

2 bunga-bunga cOmeL:

Mesintaip: said... [reply to comment]

Wah, sukanya dia. Semoga ujian awak nanti sukses.

Anonymous said... [reply to comment]

nanti mesti rindu kooo....nway gudlux 4 ur future undertaking..=)

mila..(",)

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...