Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, April 3, 2010

~time kasih E


salam...

ade satu perkara menarik yg terjadi hari ni..

time2 tunggu nak masuk c0urt v0lley td..
tiba2 ade se0rang hamba Allah ni...die tarik mulut die kiri dan kanan sambil jelir lidah dan sebut aaaaa... pastu die cakap, "kak tina senyum!"

terharu! aku rasa cm nk termenangis je time tu.. tp disebabkan kekelakaran die tu, aku tahan n aku senyum.. lepas tu ade sekali 2 kali lagi die buat, aku tersenyum dan sengih cm selalu...

thanx kamu!hee.. tak sangka plak.. terharu dgn usaha kamu untuk buat saya tersenyum...hehe..

sgt appriciate!

p/s: s0k j0in amazing race vasity.. h0pefully ade rezki nk menang..=p

2 bunga-bunga cOmeL:

aZwaN mUsLiM said... [reply to comment]

giler sweet~~~

dat's gud, to know dat somebody can make u smile, haha..

:)

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

mestila ramai nak sy senyum.tp xsume leh buat sy senyum yg lahir dr hati...ewaahh!hah

thanx E anyway.. hee =p

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...