Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, April 16, 2010

LaStdyW:day 5 (menghiburkan hati)


salam..
slmt pg sume...

pagi2 dah p0st entry kan..hahaha.. untuk menghiburkan hati.. n aku pakai jersey dream team untuk buat aku happy.. hehehe



dtg bbg, bace paper n terpandang pada sebuah yamaha r1 cik maznah punye, dalm paper MEGA.... perghhhh!! smart giler! warna biru plak tu. mmg terbaek ah!
**tiba2 rasa nk m0t0 besar sendri plak**

aku pun terus menggoogle gmbar yamaha r1.






arghh!! smart gile!!

hmm... ni azam sampingan aku la.. 0ne day aku naek m0t0r ni.haha.. (ataupun yg sewaktu dgnnya..)

hmmm...
sebenarnye ade sa0mething yg sedang berlegar2 dlm kepala 0tak aku yang xbape nk cair ni... kadang2 aku rasa betul ke decision aku buat .. kdg2 aku rasa was2.. tp bile tiap kali aku was2 aku akan berdoa pada Allah smoga pilihan aku tepat n berharap doa aku termakbul. aku rasa lebih tenang bile aku sandarkan pada Allah dalam setiap apa yang aku buat. mungkin kawan2 pun leh buat perkara yg sme...

kali ni aku rasa aku serius...sm0ga Allah tetapkan pendirian ini, selagi nyawa aku di kandung badan....aminn..

p/s: sume 0rg sibuk2 dgn kereta idaman. jadi aku dlm pr0ses nk carik  kete iadaman jugak.=p
p/p/s:happy buffday t0 my bel0ved sister n my 0nly brother.. =p may Allah bless us always. l0ve  u all f0rever.

1 bunga-bunga cOmeL:

dayspa said... [reply to comment]

Hi all video fore this post is very impressive looking all is very great sharing and a young girl also very lovely or beautiful looking with football all is very lovely.

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...