Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, April 21, 2010

LEXweek: day2 (doa saya)


saya akan bangun dari semua kegagalan saya...

saya akan terus maju walau seribu halangan datang....

saya xkan patah hati lagi....

saya xkan patah smngt lagi...

i will keep m0ve 0n until i get what i want...

f0r h0w many days i let myself sinking f0r th0se things dat i shud let them go....

for how many h0urs early in the m0rning hv been wasted because i cnt stdy n0r sleeping....

for h0w many tear dr0ps i hve evrytime i cried....

dats en0ugh tina!

dis few weeks left, u sud gv urself chance to breath, to feel free... n live ur life to the max...

ya Allah...
Kau bimbinglah aku dalam setiap nafasku...
kau bimbinglah aku pada setiap kerlipan mataku...
sesungguhnya aku hanya insan yang lemah yang sentiasa mencari keredhaanMU...
dan aku redha pada setiap ujianMu...
andai aku jatuh dan sukar untuk bangun,
Kau bantulah aku...
...amin...


0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...