Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, October 8, 2009

~stress sgt2~


aku akan hadapi apa jua yang akan berlaku es0k. wal0pun mungkin akan mengoyak rabakkan hati aku. manambahkan stress aku...

yang paling penting lepas ni..

jgn ade sape2 berani sebut F.0.R.T.R.A,N depan aku lagi.. aku tak nak dah bukak fortran. aku xnk simpan pape yg berkaitan ng fortran. fortran wt aku stress sampai nges! smpai aku f0bia nk bukak flder die sekali punn.

sisa2 yg tgl ni, aku mesti berjuang. wal0pun tipis je peluangnye...huhuhu

semoga ade sesuatu yg baik berlaku... aminn...

1 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...