Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, October 22, 2009

~fire..fire~


Cuz your everywhere to me



And when I close my eyes it's you I see



You're everything I know that makes me believe
I'm not alone


yes. itu sepotong lagu yang aku dengar baru-baru ni semasa 0dw aku ke kelas. lagu ni terngiang-ngiang di telinga aku. kenapa? hahaha aku pun tak tahu..


well, dats n0t   what i wanna write tday. 


early dis morning, k0lej aku ade fire drill.


2 33 am aku berjalan men0n0ng ke tenggayun. tempat selamat jikalau berlaku kebakaran. tidurku yang terganggu menyebabkan mukaku kelat.. malas nk senyum..


3.06 am masih lagi menunggu. ade yang tdo. ade yang bersembang2. en mugu pula ke sana ke mari. lagaknya sibuk je.. ade yang ambik gambar.. xpaham aku, dah pukul 2 3 pagi k0t..huhu


3 33 am " move to the front.. " kena marah. maybe sbb di tengah pagi, ramai yang emo. yang tengah duduk mahupun yang incharge. aku menadah telinga. 3  4 kali kena ke depan. di seabkan tahap kebengangan aku dah sampai tahap maximum, aku bangun n duduk depan sekali. kalau 0rg tepuk, tepuk yang paling kuat, kalau menjawab soalan yang ditanya, suara aku yang paling kuat..


4 lebey kit0rg dilepaskan. aku tak tunggu lama. memang aku yang blah dulu..huhu.. sampai bilik terus layan mata yang mengantuk.. 
a
masuk yang pg tadi, aku rasa dah 4 5 kali fire drill yg aku tak miss. hebat tak.haha.. 


thanx to abang and pak cik bomba. rasanya d0rg p0n paham k0t perangai2 budak2 yang kena bgun td0 sbb fire drill.haha..







2 bunga-bunga cOmeL:

Anonymous said... [reply to comment]

haha..
stndard la fire drill..
lOl~

ATIE said... [reply to comment]

yeah..0f course.. =p

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...