Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, October 6, 2009

--sayang kamu --


salam..

sudah hampir seminggu   xp0st entry baru. mula2 nak bg laluan pada p0st yang sebelumnya, pastu tiba-tiba time nak membebel2 dlm bl0g, ade plak masalah.

ade banyaknye mende aku nk cte . terlalu byk. hee...maklumlah sminggu..

weekend hari tu, g 0pen h0use. dis coming weekend ada lagi... suke g 0pen h0use. dpt mkn. =p

pastu hari ahad malam, ada jamuan raya kt k0lej.  happening habis.bila abes makan2 n performance, kitorg final year studs memang xkasi can r.. bergambar habes2 punye~ . aku syg dorg sume... xsangka dah 4 thun duduk sek0lej. makan sesame, gaduh sesame, j0in pr0jek sesame,. walaupun dah ramai yang dah kuar kolej.

**ni aku dedikasikan untuk sahabat2 aku yang kalau skrg masih ada, mesti keadaan skrg xsama... aku p0n syg k0rg jugak.. =p

bila dah semakin berusia kat k0lej ni, semakin xbest kadg2. pengalaman byk kan... yg baik, yang xbaik, yang menyakitkan hati.. hmmm... disimpan sakit, diluah kena blacklist.. camano??haha

xpelah.. kalau teraniaya, doa org teraniaya dimakbulkan ALLAH..

nway.. aku xnk p0n bercakap pasal tu.. sakit ati..mcam selalu2 jugak, aku p0stkan gmbr2 yang ade dlm simpanan aku... selebihnya boleh dilihat dalam fb..

---err0r--

nxt time aku p0st.. xde dlm lappy plak..

nway all the best untuk sume kawan2 aku yang sedang bertungkus lumus menyiapkan tesis..

mmuahhx!! syg kamu sume..

---edit semula---




aku rasa gambar ni dah cukup mengambarkan betapa enjoynya kitorang malam tu...**nk tgk lebih lg silalah ke fb aku.. =p tahnx to hasry for all the photos.

gonna miss dis moment~

1 bunga-bunga cOmeL:

ATIE said... [reply to comment]

foto2 ni hilang ddlm simpanan aku bersama2 pendrive barru shaja berusia seminggu ditgn aku!huuu~

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...