Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, October 17, 2009

--sharing is caring--


salam..

aku hanya ingin berk0ngsi kegembiraan aku...

hanya Dia menjadi saksi betapa lapangnya dadaku apabila aku rasakan semuanya dah berakhir..
mungkin itulah saja caranya untuk aku terus bernafas di bumi Allah ni dengan tenang tanpa memikirkan kenangan  pahit yg pernah menghantui aku di kala aku ingin melelapkan mata, merasai nikmatnya tidur..
aku sendiri tidak pasti bagaimana kekuatan itu tiba-tiba muncul dlm diriku.mungkin did0r0ng dengan rasa ingin hentikan perkara yang sentiasa menyesakkan ruang dadaku pabila melihatnya.. dan aku rasa aku berjaya.at least tak perlu lagi melarikan dri kan?syukur padaNya.

hee.. 0rg cakap patah tumbuh , hilang berganti... =p

0k2.. tah pape tah pagi ni.. hee.. melayan nur kasih sebenarnya.. + petang ni kena g interaksi fasi..ada satu sl0t untuk aku.. hrap semuanya berjalan lancar..

itu sahaja untuk hari ni.. time kasih kerana sudi membaca.. syg kamu semua..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...