Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, October 29, 2009

pEnDEtA- naizle


Pendeta 

Sepanjang hidupku telah dihabiskan
segala masa dan usaha
kerana kamu


Sepanjang jalanan ku telah luahkan
segala kata dan kenangan
bersama kamu
Engkau siapa?
dipentas samaran sang Pendeta
asyik berpura
Kau sebenarnya
sekuntum debunga Wisteria
indah nan jelita
namun racun yang berbisa


Chorus:
Aku keliru sejuta lagu
kerna kekasihku
Ia bukanlah namamu


Aku mengaku belakangi mu
dialah jiwaku
disinggahsana Pendeta itu


Setinggi anganku dia diciptakan
sayang fikirlah oh apakah
pengertianku


Setinggi rinduku dibawa bayangan
sayang kemana fenomena
ketulusanmu


Artis: Naizle
Lagu: Omar K.
Lirik: Zel Hadauan


aku mula suke lagu ni since tgk tari tirana.. tp disebabkan lamabt nk tgu l0ad, jdi aku dah terlepas tah bape epis0d da..malas nk tgu.. 


aku suke muzik die.. walp0n aku xle terre mana.. tp cukupla bleh aku katakan yg aku senang melayan lagu ni.. hee


setakat ni aku xde lagi mp3 die. tp rec0rding punye yg tah sape2 upl0ad kt 4shared ade r...


ni link untuk sape yg nk tgk vd0e lgu ni.. im not sure hw the quality is, again  malas nak tgu.. hee.. 


n here for  nai'zle fans blog.


i never know him bfre.  so aku pun taip le kt google.. nk tgk sapelah mamat yg nyanyi lgu yg mencuit hati dan emosi aku ni.. ewah~ haha


so that's wut i got.. 


k. enuf 4 now.. continue to the assignment..  80% done . 20 more t0 go..


=p

4 bunga-bunga cOmeL:

Unknown said... [reply to comment]

hi..
so, u like the song?hehe
Thanks..

www.zelfirdhaus.blogspot.com

ATIE said... [reply to comment]

u r the 0ne wh0 create dis s0ng.. hehe

teruja2~ =p

congrates..

Unknown said... [reply to comment]

thanks..hehe.
wish the song will be awesome and 'awesome'er..hehe
give me your email

ATIE said... [reply to comment]

star_space87@yahoo.com

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...